piątek, 28 sierpnia 2015

MOJA TOALETKA

 
Cześć :*
Nie było mnie tutaj bardzo dawno, dlatego postaram się nadrobić zaległości w najbliższym czasie :)
Dużo się u mnie działo w okresie wakacji. Chcecie abym stworzyła post, w którym opowiem Wam o niektórych zdarzeniach, przeżyciach, sytuacjach? :) Będzie przy tym mnóstwo zdjęć.
 
Zmieniłam pokój, zakupiłam piękną toaletkę, którą chcę Wam w tym poście pokazać :) Bardzo mi się podoba, najchętniej bym ją przytuliła! Jeśli chodzi o zawartość toaletki, kosmetyki itp., pojawi się o tym osobny post, w którym Wam wszystko dokładnie pokażę.
 
Zostawiam Was ze zdjęciami :)
 
 












 

 
 
Jak Wam się podoba?
 
 
Buziaki !
 
 
 

4 komentarze:

  1. Kurcze ! Jest przepiękna, szkoda, że ja mam tak mały pokój, że nigdzie się nie zmieści ...
    Zapraszam do mnie :*
    enjaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, it's really wonderful!
    Maybe you'd like to follow each other? Let me know! ❤

    Maggie from
    Secretpassageinthebilberrypie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!